muncur

muncur

10 Ekim 2013 Perşembe

Kaldığım yerden... Ama biraz farkla

Otuzumda çatlaklarım ve selülitlerim oldu. Yüzüm gözlerim soldu. Çirkin oldum, aynaya bakmayı unuttum. Sosyallikten uzaklaştım, eski alışkanlıklarıma yabancılaştım. Uyumak lüksüm oldu. Bel ağrısı yeni trendim.. Ama OLSUN! Benim hayatıma bir GÜNEŞ doğdu ve bunların hiçbiri umurumda değil. Anne olmak ne kadar özveri isteyen bir şeymiş, ne kadar karşılıksızmış annemi otuzumda anladım.

Dünyanın en paha biçilemez en tarif edilemez sevgisiymiş. Gerçek AŞK diyordum ama o da değil. Daha fazlası daha gözü karası.


Çocuk sahibi olma fikrini çok zor kabul eden, sorumluluktan kaçan tek derdi gezmek keşfetmek olan ben bile İyi ki yapmışım diyorum. Yaşamımda yaptığım en doğru şey diyebilirim. Yani sözüm size çocuk sahibi olmaktan korkan arkadaşlarım -DOĞURUN! Bir gülümsemesi size gerçekten yaşadığınızı, bir amacınızın olduğunu hissettirecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder