muncur

muncur

21 Haziran 2012 Perşembe

Yaşasın balık yemek

Sizi bilmem ama ben "denizden babam çıksa" diyenlerdenim. Hem hafif hem protein kaynağı ve bir o kadar da lezzetli olan deniz ürünleri, hayatımın vazgeçilmezlerinden... Hal böyle olunca balığın hakkını verecek restoranlar bulmak da şart.


Koşuyolu Balık Lokantası adından da anlaşılacağı gibi Kadıköy-Koşuyolu'nda.(Karakolun tam karşısı) İki katlı, arkada yarı açık minik bir bahçesi bulunuyor. Dekorasyon samimi. Fonda Yunan ezgileri çalıyor. Çalışanlar güler yüzlü ve içten. Kısacası kendinizi rahat hissedeceğiniz sıcak bir ortamı var.




Hemen yemeklerinden de bahsetmek istiyorum. Tereyağda karides favorim! Aslında karides ara sıcaklarda sunuluyor fakat ben her defasında yemek olarak tercih ediyorum çünkü çok doyurucu. Karides servisi önünüze geldiğinde hala içinden "cızır cızır" yanık tereyağ sesleri yükseliyor. Kokusu cezbedici. Bir an önce ekmeğinizi banıp ilk lokmayı almak istiyorsunuz.
Tereyağda Karides
Karides güveç de lezzetli. Son gittiğimde güveç tercih ettim fakat aklım tereyağlıda kalmadı desem yalan olur. Neyse ki Özlem (eşimin kız kardeşi) tereyağlıyı tercih etti de tatma fırsatım oldu. 
Karides Güveç
Kalamar bir mekanda en zor beğendiğim deniz ürünüdür. Geçmiş defalarda fena bulmadığım kalamarı son gittiğim sefer malesef hiç beğenmedim. Çıtırlığı hoştu fakat içi lastik gibi kalmıştı.
Kalamar Tava
Levrek en sevdiğim ikinci büyük balık. Aslında haksızlık etmeyeyim mezgitle levrek arasında gidip gelirim hep. Eşimin tercih ettiği levrek de (karidesin yoğun tadının ardından bana biraz tatsız gelse de) oldukça lezzetliydi. Eti löp ve güzel pişmişti.


Balığın hemen ardından Sıcak Helva yemek bir klasiğimdir. Nedense deniz ürünlerinin ardından canım hemen çay ve de tatlı bir şeyler istiyor. Benim gibi bir çok insanda da gözlediğim bir durum bu.

Sıcak Helva lokantada ikinci favorim diyebilirim. Normalde üzerine cevizle servis ediliyor. İsteğimiz üzerine tarçın da ekletince lezzet üzerine lezzet kattı. Karnınızı doyurduktan sonra mutlaka denemenizi öneririm.
Cevizli Sıcak Helva
Fiyatlardan da bahsetmek istiyorum. Her bütçeye uygun bir yer. Bir kaç kişi gittiğinizde bile cep yakmıyor. 

Ana Yemekler : 9-15 TL
Ara Sıcaklar:     7-12 TL
Tatlılar:              4- 7  TL
Mezeler:            5-10 TL

Bol keyifli tatlar!

Koşuyolu Balık
Koşuyolu mah. Koşuyolu Cad. No:98 Kadıköy
Tel: 0216 339 91 15

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder