muncur

muncur

8 Nisan 2012 Pazar

The Kebap’ta kahvaltı deneyimi

Pazar kahvaltımı Gümüşsuyu’ndaki The Kebab’ta yaptım. “40 çeşit kahvaltı” tanımlaması ve tulum peyniri ile bal-kaymak üçlemesi beni bu kahvaltıya yönlendiren sebepler oldu.

The Kebap aslında isminden de anlaşılacağı gibi Kebap restoranı. Kebaplarını tatma fırsatım olmadı fakat Karides kebabının mekanın ünlü bir lezzeti olduğunu biliyorum.



The Kebap Gümüşsuyu’nda Askeri Hastane’nin tam karşısında. İç  mekan modern tasarlanmış. Küçük bir terası var fakat kafe hizmeti veremiyor. Müşteriler sigara içmek, çay keyfi yapmak için buraya çıkabiliyor. Anladığım kadarıyla belediyeden teras kullanımı için izin çıkmamış. Boğaz manzarasına sahip olanlardan.


Kahvaltıdan da bahsetmek istiyorum. Serpme kahvaltı;önce peynir, zeytin, domates, bal, pekmez gibi ana başlangıçlar getiriyorlar. Ardından börek çeşitleri geliyor.(Sigara ve paçanga) Yumurtanızı istediğiniz şekilde omlet veya menemen olarak alabiliyorsunuz. Sınırsız çay.


Mekanda kahvaltı lezzet açısından damağımı kamaştırmasa da, zengin içeriğiyle gözünüzü doyuruyor. Çalışanlar güler yüzlü. Bu arada ismine yakışır bir şekilde kahvaltının sonunda minik bir kebap tabağı getiriliyor. Kendi lezzetlerini tanıtma açısından harika bir fikir. Kötü tarafı tamamen karnınızı doyurduktan sonra gelmesi. Ben deneyemedim fakat etrafta kebap sever bir çok insan olduğu gözümden kaçmadı. Kahvaltı ardından asla yapamayacağım bir şey galiba. Ama sizin için fotoğrafladım. Görüntüsü oldukça lezzetliydi diyebilirim :)


Kahvaltı hafta sonu 12’ye kadar veriliyor. Ama 12’de gelip keyfinizi 2’ye kadar da sürdürebiliyorsunuz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder