muncur

muncur

4 Nisan 2012 Çarşamba

Lezzetli bir sürpriz!

Önceki akşam iş dönüşü eve geldiğimde eşimin tatlı bir sürpriziyle karşılaştım. İçeri girdiğimde mutfaktan harika kokular geliyordu. Mutfağın kapısı kapalı olduğu için eşimin ne hazırladığını kokusundan tahmin etmeye çalıştım fakat sadece sarımsak kokusunu alabiliyordum.



5 dakika kadar sonra elinde iki servis tabağıyla geldi. İçerisinde görüntüsünden lezzet fışkıran karides! Güveç desen değil ne olduğunu anlamaya çalışırken eşim tadına bakmamı söyledi. Sarımsaklı ve biberli karides! İtiraf edeyim görüntüsünden bile iddialı bir lezzetle karşılaştım :) Acısı yemeğin sonuna doğru gözümü yaşarttı ama yine de mükemmeldi. Eşimin ellerine sağlık :)

Israrlarım ardından tarifi bir siteden aldığını itiraf etti. Karides sevdalısı benim için özellikle iş çıkışı ev dönüşü harika bir sürpriz oldu. Bu arada çok kısa sürede hazırlanan bir yemek. Haşlanmış hazır karidesiniz varsa sadece 5-10 dakikanızı alıyor. Protein ve vitamin açısından doyurucu ve de çok sağlıklı :) Şiddetle tavsiye ederim.

Tarifi aldığı site;
http://www.yemex.com/et-balik-tavuk/balik-ve-deniz-mahsulleri/sarimsakli--ve--biberli-karides.html


Afiyet olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder