muncur

muncur

20 Mayıs 2012 Pazar

Kahvaltı bir keyiftir!

Hafta içi çalıştığım için geçiştirme kahvaltılardan o kadar sıkılıyorum ki, hafta sonu uzun uzun kahvaltı keyfini iple çekiyorum. Bu hafta sonu da bu zevkimi sevdiklerimle paylaştım.

Kahvaltı masamdan genel bir görüntü


11 kişiyi ağırladığım kahvaltıda sizlerle de masa düzeni ve süslemelerini paylaşmak istedim. Fotoğrafları kahvaltılıkları yetiştirmeye çalıştığım için kardeşim çekti. O yüzden vurgulamak istediğim bazı detaylar görüntülenemedi. Çekimler için kardeşim Serhat’ın ellerine sağlık :)


 Kırmızı ve yeşilin uyumunu sevdiğim için jambon tabağını süslerken maydonoz tercih ettim.


Peynir tabağım 5 çeşit peynirden oluşuyordu: Tulum peyniri, eski kaşar, çeçil peyniri, hellim ve beyaz peynir. Tabak biraz geniş olduğu için süslemelerde aralarda kiraz, şeker domatesi, kuru üzüm ve badem kullandım. Bu tarz süslemeler peynir geçişlerini  kapatmak ve tabaktaki boşlukları gizlemek için  şık bir çözüm.


Peynir tabağının başka açıdan görünüşü.


Zeytin süslemesi için tabi ki kaçınılmaz olarak kekik, zeytinyağ, kırmızı biber ve limon! Olmazsa olmaz :)


Kardeşimin ilgisini tuzlular çekmiş olmalı ki tatlıları fotoğraflamayla uğraşmamış bile. Tatlı kısmında da bal-kaymak, portakal reçeli, tahin-pekmez ve tabi ki o muhteşem tat Nutella vardı.

Siz siz olun günün en önemli öğünü olan kahvaltıyı geçiştirmeyin. Tadını çıkarın, muhabbetle tatlandırın. Bol sohbetli kahvaltılar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder